2013 Hammond's  nieuwe strategie

 

Zoals we hieronder gaan lezen,heeft HAMMOND op de Winter Namm Show in Anneheim het startsein gegeven, voor een nieuwe aanpak, om de naam HAMMOND weer steviger op de kaart te zetten.

 

Dit gaan we in aan aantal opzichten terug zien;

1) Om te beginnen, is de amerikaanse website totáál in een nieuwe jas gestoken; naast totáál onoverzichtelijk, was deze site ook totáál on-interessant' "Content" ( tips en trucs),Informatie, en Enthousiastme ontbrak gehéél.

(Het nederlandse  Hammond, in Vianen gebruikt de oude site-opzet  nog steeds, en de vraag is, in hoeverre ze de amerikaanse  opzet óver gaan nemen, zodat er op het nederlandse internet ( náást die van onze Hammondclub Nederland), eindelijk een twééde site komt ,waar Hammond-liefhebbers af en toe eens heerlijk kunnen rondneuzen..

2) HAMMOND gaat, niet in het minst met een nieuw logo ;

proberen, het merk HAMMOND weer een stuk gevoelswaarde te laten genereren;dezelfde die een Harley-Davidson,- en Ferrari-rijder hebben,als ze van hun grote liefde genieten.
In publicaties gaat Hammond gebruik maken van de "New Retro" Look.
Hammond wil zijn muzikanten weer trots laten zijn, op "hun" Hammond, en gaat meer de weg op met bekende artiesten.
( PS; dit alles gaat mij persoonlijk enorm aan het hart, daar ik reeds járenlang,waar ik maar kon, "de mensen bij Hammond" hiervan heb proberen te overtuigen.

3) Náást het beroemde orgel-kanon, in de vorm van Dr. Lonny Smith , die vooral de "jazz" orgel generatie aanspreekt, gooit Hammond nu ook allround musicus Eliot Lewis in de strijd, om een nieuwe generatie achter een Hammond te krijgen.
Al met al, een super-streven, waarvan wij allen hopen, dat het tot een succesvolle toekomst gaat leiden, van het , ons zo geliefde, merk HAMMOND

Hieronder Eliot Lewis achter de SK-1:

 


En dan het officiële persbericht: